متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

اثر فعالیت بر روی حرکت غدد درون ریز

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

اثر فعالیت بر روی حرکت غدد درون ریز

 

پیش از این، هر گونه اقدام فیزیکی در مغز افراد به عنوان بازی مورد توجه قرار گرفت، اما امروزه همه متوجه می شوند که باید برای سلامتی بیشتر تمرین کنند، و این به تخلیه اندام ها یا هورمون های بدن کمک می کند، یک عضو که مسئول کنترل برای مثال، واکنشهای فیزیولوژیکی بدن، به عنوان مثال، هضم زنده بودن، روش ضرب، اتحاد و تخریب پروتئین عضلانی، حالت کنترل ذهن، ساختن عضلات جدید و کپی چربی، در پایان روز، اندودنتیکس رقبا در حال بلوغ شدن است ، بر این اساس، ضروری است که هورمون هایی را که در تمرینات ورزشی و وسایل خود دخیل هستند، درک کنند.

 

هورمون ها به سه طبقه بندی تقسیم می شوند:

 

استروئیدها، پپتید ها و آمین ها، همانند هورمون ها، می توانند آنابولیک باشند، به این معنی که آنها برای ساخت بافت های جدید یا کاتابولیک استفاده می شوند، به این معنی که آنها با تخریب و تخریب بافت مرتبط هستند. ضروری است توجه داشته باشید که انتشار هورمون ها به اندازه گیری مشابه هورمون محدود نمی شود و گستردگی دارد.

 

انسولین

 

در ابتدای فعالیت، اگر گلوکز بالا باشد، آن را توسط لوزالمعده انسولین تخلیه می شود تا ظرفیت و ذخیره گلوکز را تولید کند. به علت کم کردن میزان گلوکز توسط خوراکی در بافت های ماهیچه و چربی، تخلیه انسولین نیز کاهش می یابد. چیزی شگفت انگیز در مورد انسولین این است که چربی را با چربی مخفی می کند. بنابراین، اگر احتمالا پوند ها را ریخته، سعی نکنید قبل از کار کردن از مواد با لیست بالا گلیسمی استفاده کنید.

 

گلوکاگون

 

با کاهش گلوکز خون، گلوکاگون ترشح می کند از پانکراس، تخلیه چربی های غیر اشباع آزاد (FFA) از بافت چربی و افزایش سطح قند خون، ویتامین و تمرینات طولانی مدت است. در نقطه زمانی که اندازه گیری گلیکوژن در ماهیچه کاهش می یابد، گلوکاگون باعث تخریب گلیکوژن اضافی در کبد می شود.

 

کورتیزول

 

با ورزش تاخیری و استرس و فشار عضلانی، کورتیزول، هورمون کاتابولیک، توسط ارگان آدرنال عضو آدرنال منتشر می شود. با تشدید پالایش تری گلیسیرید و پروتئین در بدن برای ایجاد گلوکز در تمرینات تداوم و تاخیری، هورمون باعث زنده ماندن بدن بیمار می شود.

 

توجه داشته باشید که پس از تمرین گذشته، احیا مجدد پس از تمرین، باعث تخریب کورتیزول می شود، با وجود اینکه انتشار این هورمون برای کاهش عضله و چربی مفید است، اما تشدید بی نظمی باعث ناراحتی پروتئین عضلانی بدن می شود که اندازه گیری انبوه است شما را کاهش می دهد

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی