متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

نیاز به تأیید یکی از یک نوع درمان در بیماران دیابتی قسمت اول

 

 

رئیس مرکز تحقیقات دیابت پژوهشکده غدد درونریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با موافقت با روز جهانی دیابت ، با اشاره به مبنای اکتشاف برخی از تمرینات میانی ، اظهار داشت: آموزش در این داخل به صورت مستقل انجام می شود و ارزیابی اثر دستورالعمل است و لازم به ذکر است که درمان مهم دیابت به صورت عادی در هر شرایطی برای افراد مناسب است.

 

به عنوان یک قاعده ، تمام اداره های داده شده در امکانات دیابت ، صرف نظر از آموزش یا بالینی ، مورد بررسی قرار می گیرند و بخشی از این تمرینات را به عنوان آمادگی تهیه بسته های استاندارد و پیشرفت در تهیه استاندارد ، به تصویر می کشند: شفاف سازی: آموزش مشخصاً منحصر به فرد است. بیماران می گویند جملات گسترده ، اما از نحوه مدیریت بخشی از پیچیدگی ها یا مسائل بیماری بی اطلاع هستند.

 

وی گفت: "این آموزش ها نیز به ضرورت های بیمار تکیه می کنند." با توجه به اینکه فرد ممکن است در شرایط ازدواج یا بارداری باشد و ممکن است نیاز به آماده شدن در آنجا داشته باشد.

 

رئیس مرکز تحقیقات دیابت در انستیتوی غدد درون ریز و متابولیسم علاوه بر این ، تأثیر آماده سازی را در وسط عنوان کرد و از جمله این موارد عنوان کرد: "پایه معاینه در امکانات در حال پیگیری است و کلیه داده ها و شرایط بیمار از جمله شغل ، دستورالعمل است. ثبت شده.

 

سن توضیح داد: به این ترتیب داده های مهم جمع می شوند که به عنوان مثال ، هزینه های داروها و زنده ماندن آنها با توجه به شرایط پولی بیمار ارزیابی می شود.

 

وی تصریح کرد: در کنترل دیابت بسیار مهم است که به طور مستقل و حتی با توجه به شغل بیمار درمان انجام شود و هر بیمار به یک نوع درمانی نیاز دارد که علاوه بر این بخشی از پایه معاینه تمرینات ماست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی