متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

اثر فعالیت بر روی حرکت غدد درون ریز بخش 2

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۸ ق.ظ

اثر فعالیت بر روی حرکت غدد درون ریز بخش 2

 

آدرنالین

 

به سادگی ورزش تا حدودی را شامل می شود. آدرنالین با تحریک اعصاب متعارف اعصاب آدرنال، شروع به تخلیه می کند. با تخلیه این هورمون، فعالیت قلب و ضربان قلب افزایش می یابد و جریان خون افزایش می یابد.

 

به طور خاص، تولید آدرنالین توسط ورزش می تواند کیفیت چارچوب مقاوم در برابر، به خصوص در درمان تومورهای ریه، کبد و پوست گسترش دهد.

 

تستوسترون

 

تستوسترون یک هورمون استروئید و آنابولیک است که از طریق لیدینین های بیضه در مردان و تخمدان ها در خانم ها تولید می شود و مقدار محدودی ایجاد شده توسط عضو آدرنال عضو آدرنال در دو بچه و زنان است. این هورمون مسئول مرتبه سازی و بازیابی پروتئین عضلانی آسیب دیده به دلیل فعالیت است. این نیز یک کار مهم در توسعه عضله اسکلتی است.

 

هورمون رشد

 

این هورمون در آماده سازی کار می کند (یک نوع آماده سازی فیزیکی وابسته به تنظیم در قدرت فعالیت است. در این سبک آموزش، نیروی فعالیت شما از پایین به بالا و از خیلی زیاد تا حتی در نظر گرفتن پایین، در دست دیگر) تخلیه بیشتر.

 

یکی از مهم ترین هورمون ها در بدن، هضم چربی ها برای گسترش مواد معدنی و تقویت چارچوب ایمنی بدن است. هورمون رشد با نام منطقی somatotropin توسط ارگان هیپوفیز اصلی ترشح می کند و باعث رشد سلول می شود. بیشترین میزان غیرعادی انتشار هورمون رشد در بزرگسالی و در طول استراحت است.

 

اندورفین

 

هورمون ها کنترل ذهن شما را تنظیم می کنند، یکی از آنها هورمون اندورفین است که می توانید با تمرین برای ایجاد انتشار آن تمرین کنید. این هورمون با بافت عصبی شناخته شده است و برای واکنش به عذاب و فشار و هنگام ورود به اعصاب منتقل عصب، با گره متصل می شود و به گیرنده ها برای تحریک عصبانیت در نورون منتقل می شود.

 

با پیوستن به اندورفین ها به این گیرنده ها، اتم های سیناپس نمی توانند پیام های عصبی را به مغز ارسال کنند، که باعث بیهوش کردن هورمون و عصبانیت می شود. تاثیر مشابه آندورفین بدن را احساس رضایت و امیال می کند هورمون های اشاره شده به طور قانونی از طریق ورزش تحت تاثیر قرار می گیرند و کار اساسی در سلامت بدن انجام می دهند، در حالی که بسیاری از هورمون های مبهم بسیاری نیز مسئول عناصر فیزیولوژیکی بدن

 

امروز مردم بوده اند به علت صنعتی شدن زندگی خود، از بیماری های مختلف آلوده شده اند و هر یک از هورمون های آنها یک شغل قابل توجه در سلامت و سلامت بیماری های مختلف است.

 

هورمون ها مسئول هدایت عمل بدن ما هستند، به طوری که احتمال اینکه بدن ما را به خودمان بچسبانیم، سلول های بدن قدیمی می شوند و تخلیه هورمون ها به طور مناسب رخ نمی دهد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی