متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

هر یک از اطمینان شما برای گرفتن باد تیروئید از غدد درون ریز است بخش 1

 

 

مسئله تیروئید - این ارگان تشکیل شده از پروانه در گردن شما اساسی است و متخصصان می پذیرند 5٪ از خانمها در طول زندگی با این رفع اشکال روبرو می شوند.

 

یک مسئله سیستم ایمنی بدن می تواند این درگیری ها را برانگیزد ، اما عوامل مختلفی در زندگی وجود دارد ، به عنوان مثال ، استرس یا رژیم غذایی نیز می تواند یک شغل را به عهده بگیرد. پرکاری تیروئید یک تیروئید بیش فعال است ، با کاهش سریع وزن ، نبض ناگهانی سریع ، و عصبی بودن آن را نشان می دهد در حالی که کم کاری تیروئید می تواند با گرفتگی ، افزایش وزن ، ضعف شدید و تنها نوک کوه یخ باشد. نشان دادن

 

در صورت عدم وجود مشکل تیروئید ، با پزشک مراقبت های اولیه خود در مورد گزینه های درمانی احتمالی صحبت کنید. این امر ممکن است ، با وجود داروها ، با وجود داروهای تغییر یافته ، می تواند به حفظ سلامتی تیروئید کمک کند. این پیشرفت ها عبارتند از:

 

با پزشک مراقبت های اولیه درباره مصرف سلنیوم و مواد مغذی D مکالمه کنید: هر دو این مواد به بهبود رفاه تیروئید کمک می کنند. تحقیقات بالینی نشان داده است که مصرف روزانه 2 میکروگرم سلنیم می تواند با آنتی بادی های تیروئید خصومت کم کند. علاوه بر این ، عدم کفایت جدی مواد مغذی D با عفونت سیستم ایمنی بدن مرتبط است و پزشک مراقبت های اولیه شما ممکن است مکمل هایی را برای این امر تأیید کند.

 

ید کافی را بدست آورید: شاید شنیده باشید که بین سلامتی تیروئید و پذیرش ید ارتباط محکم وجود دارد. ید برای اتحاد هورمون تیروئید اساسی است. در سراسر جهان ، کمبود ید یکی از دلایل کم کاری تیروئید است. این عدم کفایت به دلیل استفاده از نمک ید دار و بهبود لبنیات و نان با ید در کشورهای ایجاد شده کم است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی