متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

هر یک از اطمینان شما برای گرفتن باد تیروئید از غدد درون ریز است بخش 2

 

به طور واضح مصرف بیش از حد ید با پرکاری تیروئید در افراد کم توان ارتباط دارد ، بنابراین مصرف مکمل های ید بدون مشاوره پزشک مراقبت های اولیه درست نیست.

 

رژیم غذایی مدیترانه ای را دنبال کنید: مهمترین چیز برای حفظ سلامتی تیروئید یک رژیم غذایی مناسب است. 70٪ چارچوب سیستم ایمنی بدن ما در روده است. معروف به بافت لنفاوی روده است. در نقطه ای که مخاط روده روشن می شود ، می تواند واکنش های غیر قابل قبول ایجاد کند. این روش بهبود بیماری تیروئید را رد می کند. برای کمک به کاهش سوزش ، دریافت یک روتین غذایی در مدیترانه محتاطانه است. هدف این است که روزانه چهار تا چهار وعده سبزیجات ، سه تا چهار وعده غذای طبیعی ، در کنار مقدار زیادی پروتئین بدون چربی ، و ماهی چرب ، به عنوان مثال ماهی قزل آلا میل کنید. روغن زیتون ، روغن آفتابگردان ، روغن نارگیل ، بیت ، بیت و آووکادو در این روال غذایی یک کار محکم دارند.

 

از ماندگاری با منابع غذایی دوری کنید: این مواد مغذی حاوی شکر و مواد افزودنی ، رنگ های تقلبی ، چربی های ترانس یا گزینه های چربی و قند هستند. تغذیه های آماده شده می توانند باعث تشدید روده و بیماری های سیستم ایمنی بدن شوند.

 

سعی کنید کلم خام نخورید: سبزیجاتی مانند کلم ، گل کلم ، بروکسل رشد می کند و غیره ممکن است مکمل های خوبی مانند مواد مغذی C و فولات داشته باشند ، اما خوردن آنها به مقدار زیاد می تواند باعث مشکلات تیروئید شود. کلم نارس حاوی ترکیبات مصنوعی مصنوعی به نام goitrogens است که می تواند با ترکیب هورمون تیروئید مخلوط شود. عزیزان گل کلم باید استیک را بپزند یا آنرا بخارپز بخورند. بنابراین این افراد به هر حال می توانند کلم را به عنوان یک سودآور و در برابر عوامل پیشگیری از سرطان بدخیم رشد کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی