متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

متخصص غدد

مقالات پزشکی تخصصی غدد

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

نیاز به تأیید یکی از یک نوع درمان در بیماران دیابتی قسمت اول

 

 

رئیس مرکز تحقیقات دیابت پژوهشکده غدد درونریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با موافقت با روز جهانی دیابت ، با اشاره به مبنای اکتشاف برخی از تمرینات میانی ، اظهار داشت: آموزش در این داخل به صورت مستقل انجام می شود و ارزیابی اثر دستورالعمل است و لازم به ذکر است که درمان مهم دیابت به صورت عادی در هر شرایطی برای افراد مناسب است.

 

به عنوان یک قاعده ، تمام اداره های داده شده در امکانات دیابت ، صرف نظر از آموزش یا بالینی ، مورد بررسی قرار می گیرند و بخشی از این تمرینات را به عنوان آمادگی تهیه بسته های استاندارد و پیشرفت در تهیه استاندارد ، به تصویر می کشند: شفاف سازی: آموزش مشخصاً منحصر به فرد است. بیماران می گویند جملات گسترده ، اما از نحوه مدیریت بخشی از پیچیدگی ها یا مسائل بیماری بی اطلاع هستند.

 

وی گفت: "این آموزش ها نیز به ضرورت های بیمار تکیه می کنند." با توجه به اینکه فرد ممکن است در شرایط ازدواج یا بارداری باشد و ممکن است نیاز به آماده شدن در آنجا داشته باشد.

 

رئیس مرکز تحقیقات دیابت در انستیتوی غدد درون ریز و متابولیسم علاوه بر این ، تأثیر آماده سازی را در وسط عنوان کرد و از جمله این موارد عنوان کرد: "پایه معاینه در امکانات در حال پیگیری است و کلیه داده ها و شرایط بیمار از جمله شغل ، دستورالعمل است. ثبت شده.

 

سن توضیح داد: به این ترتیب داده های مهم جمع می شوند که به عنوان مثال ، هزینه های داروها و زنده ماندن آنها با توجه به شرایط پولی بیمار ارزیابی می شود.

 

وی تصریح کرد: در کنترل دیابت بسیار مهم است که به طور مستقل و حتی با توجه به شغل بیمار درمان انجام شود و هر بیمار به یک نوع درمانی نیاز دارد که علاوه بر این بخشی از پایه معاینه تمرینات ماست.